Professionelle løsninger
hurtigt & effektivt!

Om Harvej Larsen Consult

Mit navn er Mille Harvej Larsen. Jeg har arbejdet med Call Center og Kundeservice i 12 år. Jeg har arbejdet med stort set alle områder inden for området, bla. : Workforce management, kvalitet, personaleledelse, projektledelse, salg og kundeservice

Harvej Larsen Consult etablerede jeg i maj 2009 med det formål at formidle uddannelse og træning med en positiv indvirkning på bundlinjen.

Som kunde kan du forvente løsninger, der er praktisk anvendelige med det samme. Det er løsninger, der er til at forstå – de giver mening. Jeg arbejder ud fra nogle principper om, at det ikke er nødvendigt, at gøre det sværere end det er. Tit er enkle løsninger de bedste løsninger. Det er med til at holde omkostningerne nede.

Oftest kommer jeg ud i virksomheder, der allerede er virkelig dygtige – de har blot brug for en bevidsthed om, hvad præcis det er der virker, og hvordan man så lige ”skruer lidt op" for kompetencerne for at blive endnu bedre.



Om ledelse

Jeg siger ofte, at ledelse blot er almindelig sund fornuft. Men hvad er så almindelig sund fornuft? I min verden består den af 2 dele. Fakta og mavefornemmelser. Kunsten er at få de 2 dele balanceret, så de hver især kommer i spil på rette tidspunkt. Lad os lige definere mavefornemmelser : Erfaring, historik, læring, kendskab til mennesker og en masse andre ikke målbare ting.

Om kommunikation

De ord der kommer ud af munden på dig fylder kun 7%.........
Så hvis du ikke når i mål med din kommunikation, er der måske intet i vejen, med de ord du siger – men måden du siger dem på.

     
Keep it simple
 
Uddannelse skal bidrage til bundlinjen


Harvej Larsen Consult  © 2010    |     Alle rettigheder forbeholdes!